۹۶۲۴
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
تعداد بازدید : ۶۱
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد از جو و اتمسفر ورزشگاه د کویپ‌ می‌گوید.

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد از جو و اتمسفر ورزشگاه د کویپ‌ می‌گوید.

به گزارش فراتیتر، علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد سومین فصل حضورش را در این تیم پشت سر می‌گذارد و اگر چه به تازگی دچار مصدومیت شده اما به نظر می‌رسد بعد از غیبت در بازی امشب فاینورد-ولندام، از هفته بعد دوباره به ترکیب فاینورد برگردد تا در ترکیب آرنه اسلات قرار بگیرد.

جهانبخش در جدیدترین مصاحبه گفت: هواداران دکویپ (ورزشگاه خانگی فاینورد) بهترین طرفدارانی هستند که دیده‌ام. آن‌ها برای نود دقیقه پشت تیم هستند و جادوی دی‌کویپ با حضور و جو روی سکوها معنا پیدا می‌کند. این حضور آن‌ها است که باعث می‌شود ببینید تیم چه در لیگ قهرمانان اروپا و چه در لیگ هلند به‌مانند یک مدعی وارد زمین می‌شود. این حمایت و این عشق برای من اهمیت بسیار زیادی دارد و آن‌ها را هیچ‌وقت فراموش نخواهم کرد.

1946627

لژیونر 30 ساله فوتبال کشورمان درباره ارتباطش با آرنه اسلات سرمربی جوان این تیم گفت: از حضور در کنار او بسیار خوشحال هستم. یکی از دلایلی که باعث شد به فاینورد بیایم، تماس او بود. من او را از زمانی که در آلکمار کمک مربی بود می‌شناختم و جدای از ارتباط دو بازیکن، باهم به‌مانند رفیق صحبت می‌کنیم. من شانزده سال است که به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای فعالیت می‌کنم اما تا به‌حال با مربی خوش فکری مشابه با آرنه برخورد نکرده‌ام. او نه تنها فرد بزرگی است بلکه دیدگاه منحصر به فردی در فوتبال دارد و این را به سادگی به شاگردانش منتقل می‌کند. بازیکنان، هواداران، رسانه‌ها و من همگی شاهد امضای آرنه روی افتخارات چند سال اخیر فاینورد هستیم و از او سپاس‌گذاریم.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: